Leila, larver och mjölbaggar!

Jag fick, tro det eller ej, min lillebror att släppa datorn och gå ut och sola en stund. Den avgörande faktorn var nog när jag sa att jag faktiskt har mer färg än honom. Sen låg han ute och pressade i två timmar. Jag gjorde samma sak, faktiskt. Men ingen extra svidande bränna idag, jippie! :)

Just nu är det massor med Leila Bakar på tv4+. Och jag fick för mig att baka men då var det larver och mjölbaggar i mjölet. Så jag fick lite kväljningar och la ner hela mjölpåsen i en påse som åkte direkt ner i soptunnan ute på gargeinfarten. När pappa kommer hem senare ikväll antar jag att han och jag ännu en gång får sanera skafferiet på mjölbaggar. Usch.


Sommar!

Kramkalas.

PS. Avsnittet som började nu handlar om cupcakes. Jag älskar det avsnittet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0