Jag har en galet snygg blogg och en galet snygg vän med ett galet sött husdjur! :)

Jo, min blogg är galet snygg. Kommer på mig själv med att bara sitta och titta på headern, samtidigt som jag tänker att jag verkligen har överträffat mig själv... Och min fotograf till mamma har ju verkligen lyckats med bilderna, eller hur? :)

Jag fick ett mms från mamma förut, hon är i Västervik och skickade en bild på altandörren och preciiiis utanför låg vattnet. Jag svarade att "Jag vill bara måla det vitt och fylla det med glasgrejer, plåtburkar och emaljredskap!". Jo, avundsjuk är vad jag är, och kanske aningen schizofren där jag ännu en gång ligger i min säng och har högläsning för mig själv, dock inte om kristendomen och islam denna gången utan om det biologiska perspektivet, behov och stress! Heja mig... Heja psykologi... Eller inte...

Därför bjuder jag på en fin, fin bild på min vän Jessicas råtta. Det är konstigt med råttor, att dom ska ha ett så hemskans äckligt rykte. Men kolla bara på Råttatouille, han är en jäkel på matlagning! Och kolla bara på denna lille sötnosen, han kan ju inte vara äcklig... Jag vill ju bara krama honom.



Bilden är förövrigt tagit med min superbraiga mobilkamera, heja den!

Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0