Macken: The Movie

Jag tror nog att jag är lite kär i John ME. Och låten Paris är sjukt bra! (Spotify?)

Ikväll ska jag ner till Anna och se på Macken, sedan sover jag där och imorgon efter att jag har varit en sväng på jobbet tar vi kollektivtrafiken till IKEA Bäckebol! :) Det ska bli så trevligt, så trevligt!

"- Är Edvard Persson våran pappa?

- Är han skåning?, Varitéartist?, Tvålfabrikant?, Fakir?, Pellejöns?, Bilhandlare?, Fröimportör?, Tvätteriinnehavare?, Handelsresande i röntgenvaror och korta varor?

Roy och Roger semesterstänger Macken, lämnar vägverket, den vita opeln och den beige kunden och åker ut i världen för att leta efter pappa. Med Roys duett utvecklar det sig ett tag till en vägfilm, och till slut hittar dom en krocketspelande pappa som blir så rörd att han brister ut i sång och dans och gifter om sig med brödernas mamma och livet är gôtt å leva."



Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0