Jag ska ha en rosa födelsedag!

Jo, då var det måndag igen och jag har 21 arbetsdagar kvar. Det känns fint! :) Om fyra arbetsdagar fyller jag 18. Mer exakt på lördag. Så nu sitter jag här och googlar. Jag måste ju baka, JAG kan ju INTE fira födelsedag UTAN att BAKA! Hallå eller? Så nu sitter jag här och googlar som sagt. Jag vill baka rosa. Blir väl förhoppningsvis hallontårta av någotslag och sedan köper man en liten flaska röd karamellfärg, vips, så är det rosa! :) Men jag får väl fortsätta min jakt på de perfekta cookiesen... Finns det rosa små chokladgrejer??

Kramkalas.

Kommentarer
Postat av: lisa

oh grattisgrattis i förskott! :D kram

2009-07-21 @ 01:58:06
URL: http://youshinelikeastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0