Baka, ladda, baka, fynda... Ja, du vet!

Jag åker på loppis tre gånger i veckan och ett litet möte, jag bakar foccaccia och kladdkaka med vanilj och citron. Ja, det var ju ingen kakao i kladdkakan jag bakade idag. Men den ska bjudas på om en stund. Och foccaccian med soltorkade tomater och pressad vitlök i olivolja gjorde succé! :)

Annars sitter jag för det mesta och förösker kyla ner mig på en stol i köket eller utslagen på vardagsrums golvet. Jag kan inte för mitt liv förstå hur jag överlevde 49 grader i Spanien 2006. När jag nu går en säker värmeslagsdöd tillmötes i 30 gradig värme? Sjukt.

Nu sitter jag för det mesta här och laddar iPoden med härlighärlig musik inför London på måndag! :D

Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0