Du sa du behövde tid och du hade tid.

Ååh, jag fick en sån lust att gå på stan i San Sebastián med Helena. Men det finns liksom inget jag kan göra åt det just nu. Vad jag däremot kan göra är att skriva lite oftare här. För det är rätt så knapert med inlägg, om man säger så.

Nej, jag måste säga att Lars Winnerbäcks "Du hade tid" som är en cover på Ani DiFrancos "You Had Time", är mycket bättre än just "You Had Time". För i "You Had Time" sjunger hon "And you're a chinashop and I'm a bull, you're really good food and I'm full" samtidigt som LW har översatt föregående fras med "Du är ett glashus och jag en sten, men det är du som försöker se genom mig", och det går, enligt mig, rakt in i hjärtat.

Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0