2009, speciellt? Ohja.

Varje år, de senaste 3 iallafall, har min tanke när jag vaknar på nyårsdagen varit. Nytt år, nytt liv. Det har aldrig funkat, inte en enda gång. Självklart tänkte jag samma sak idag. Sen läste jag ett mejl jag fått. H skrev att detta året kommer bli det bästa, något speciellt. Och jag hoppas verkligen det, så jag håller alla mina tummar för att det ska bli det, jag ska kämpa som sjutton för att nå mina mål. 15 kg lättare och högre betyg!

Det är dag 1 av 365. Jag har 364 dagar på mig att göra något åt allt jag ogillar med mig själv. Hej då 2008, du var helt okej. Hello 2009, det är något speciellt med dig. (Det rimmade! :P)

Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och se på årets andra film, The Pineapple Express.

Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0