StressStressStress. Aj.

Fick lite lätt panik igår när jag insåg hur jävla mycket jag har och göra, samtidigt insåg jag hur stressad jag var. Jag kom på att jag hade haft ont i huvudet i 5 av 7 dagar den senaste veckan. Så idag ska jag spendera dagen i sängen med frukt, morötter och Kulturhistoria.

Det hjälper verkligen att ha något att se fram emot. På torsdag eftermiddag, runt halv fem någon gång, kommer luften ha gått ur mig och jag ska inte göra en enda sak som är jobbig på hela torsdagskvällen! På fredag ska jag iväg och jobba en sväng, sen så blir det Fredagskväll med Ellie och kanske Richard, finns det bättre människor!?!? Sen på lördag så ska vi packa inför fjällen och på kvällen är det första deltävlingen av Melodifestivalen, det ska jag se med pappa. Tidigt på söndagmorgon beger vi oss till Orsa för att åka skidor i några dagar.

Men just nu vill jag enbart ha fredag och världens bästa sällskap! :)

Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0