Snöflingor och virkade får.

Precis när jag satt inloggad på Facebook och skrev till min syssling som bor i Schweiz, och har 4 meter snö på vissa ställen och åker skidor varje helg, att jag inte gillar just snö och var så glad att den äntligen hade smält bort, så tittar jag ut genom fönstret och får se flingor stora som pingisbollar i full fart störta mot marken. Det är så man blir lite deprimerad. Iochförsig så sitter jag ju bara här under duntäcket och virkar ett får och lyssnar på underbar musik som strömmar ut från ipoden genom min dators förvånansvärt bra högtalare.
 
Nej mitt får väntar, och jag utlovar bildbevis. Kanske... Det beror ju på om jag skäms över resultatet eller inte. ^^

Kramkalas.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tänk att få vara under täcket och bara räkna får. Fast fåret kanske måste vara klart först. Har den inga ben kan den ju inte hoppa över staketet. Du vet hur det var med Nöken...han blev aldrig färdig och kunde inte heller flyga.



Kramar till din min lilla sjuka gris.

2009-02-26 @ 13:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0