Skattkammare

Igår gick jag faktiskt till skolan, det var engelskaprov och allt och det hade varit så jobbigt att ha det hängandes efter mig. Och nu är det onsdag, den har jag spenderat tvärsöver sängen med ögonen totalfokuserade på de 5 allra sista avsnitten av OC. Sen insåg jag att jag kanske borde plugga lite, så jag startade datorn, loggade in på lite olika sidor, kollade mailen och sånt och nu är jag här. Som en liten "Logga in"-turné. Nej, jag har ett arbete i Historian om Marilyn Monroe som ska in v. 11 och ett om Baskien i Kulturhistorian som ska in lite senare... Så det är väl bara att börja gräva sig djupt ner i skattkammaren, dvs. Internet...

Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0