Jag och ett gymkort, yeah right!?

Sitter här och pluggar teckenspråk för fulla muggar, har slutprov på steg 1 imorgon och på fredag. Sen så börjar steg 2 nästa onsdag!

På fredag kommer dagen med stort G. Dagen ingen trodde skulle komma, allra minst jag.
Så... *TRUMVIRVEL* ... jag ska köpa gymkort!! Förvånande eller hur? Jag har alltid varit anti-gym-och-träning, jag är liksom en soff-tjej, men nu kände jag att det får vara nog. Jag kan inte spendera hela min ungdom i soffan med datorn i knät, jag kan offra minst 1 timma i veckan till att svettas i en trång liten lokal. Jippie! Jag är verkligen taggad, jag älskar roddmaskinen, jag älskar den så mycket att jag vill ha en egen, hemma i vardagsrummet.

Kramkalas.


Kommentarer
Postat av: lisa

Åhh gymma, go for it! franska och spankska vill jag lära mig, och mer engelska och gärna tyska också haha. men oj, teckenspråk, det vill jag med kunna ju :)

2009-02-17 @ 19:39:53
URL: http://youshinelikeastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0