Jag är kär i dig, nypon.

Kulturhistorian är avklarad. Jag har en lektion idag som börjar vid 11 och slutar vid 12. Sen ska jag iväg och städa. Ikväll var tanken att jag, Ellie och Richard skulle se på film. Men jag tror att vi får skippa det. Ellie är sjuk och jag har ont i huvudet och halsen, jag känner att en megaförkylning är påväg. Men det hinner jag inte med, för jag ska ju till fjällen på söndag!!

Nej, jag ska vara frisk på söndag, så jag ska mysa i soffan till Let's Dance ikväll, och på lördag ska jag mysa i soffan till Melodifestivalen!!! Som den melodifestival-nörd jag är så har jag längtat i ett halvår, och nu är det bara 36 timmar kvar!



Den 6:e januari tog jag en fotopromenad med mamms. Jag är nästan kär i bilden. Tog den bara lite sådär i förbifarten utan att titta på skärmen. Och den är så där härligt mystisk med himlens blågrå-skiftande färg! Den ser lite farlig ut, samtidigt som den är vacker!

Nej, nu ska jag sminka mig och borsta tänderna.

Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0