Fåret är fortfarande under konstruktion!

Jo, det blev ännu en dag i sängen. Vilket resulterade i att fåret fick ett till öra så nu är dets samling av öron komplett. Sen såg jag på Fool's Gold samtidigt och vips så hade jag gjort en halv kropp åt det också. Jag ska se till att göra färdigt snyggingen nu under helgen och sedan ge det ett namn och visa upp den lille krabaten. :)

När min lillebror hade åkt hemifrån imorse satte jag mig och åt frukost med underbart te från Tant Augustas, jag brukar ha svårt för löste då det ofta smakar alldeles för mycket blad och natur, men detta teet som jag fick av Jess i oktober smakar gudomligt, New York heter det. Svart te med blåa blommor i, så fint! Men det jag skulle komma till och anledning till att jag drog i min bror idetta var att han ringde lite senare hemifrån pappa och sa att jag hade fått ett brev från sötaste Clara i Spanien. Så nu väntar jag bara att han ska komma inbrötandes och skrika "Hääääj!" samtidigt som han kommer flåsandes uppför trappan för han har ju cyklat hem jättefort som alla 15 åringar gör. Cyklar jättefort på ettans växel...
Lite som i Cyklar av Galenskaparna... Efter skämtet om mjölksyran. Och ja, jag älskar Galenkaparna, min favorit film är ju försjutton Stinsen Brinner!!



Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0