Elliepie, bli frisk!!

Jag ska ta och laga mat inför fjällen. Typ världens godaste pastagratäng blir det!!

Senare ska jag ta och skriva en liten presentationstext ute i menyn. Så Du vet vem jag är, vad jag sysslar och pysslar med... Sen vill jag bara säga till Elliepie att jag har extremt behov av henne! Men hon är sjuk och jag vill inte bli smittad nu två dagar innan jag åker till Orsa. Så vi sitter här hemma hos oss själva, 100 meter ifrån varandra och pratar i telefon.

Nej, krya på dig!

Kramkalas.

Kommentarer
Postat av: Ellie

ja, det är för djävligt de här.. ja ville ju hitta på nått ju! nu har jag bakat kladdkaka och sitter nu å kollar på Ironman (; haha pusspuss

2009-02-06 @ 20:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0