Denna pinglan drar till fjällen!!

Det var Melodifestival. Som den nörd jag är så hejade jag på Scotts och Alcazar.
Jag har inte så mycket mer att säga mer än att jag älskar Petra Mede!! :D

Sen så vill jag bara påpeka hur poetiska mina vänner kan vara...

Evelina | Du Hade Tid säger:
jag hör av mig i sms-världen! pusspusspuss

E ' .. (: säger:
självklart! jag ämnar sända dig en brevduva, den kanske fryser ihjäl, men aah :D

Imorgon åker jag till fjällen. Så vi hörs på torsdag!
Nu ska jag ha tyngden på dalskidan och undvika att ramla i liften, det blir så pinsamt annars.

Kramkalas.


Kommentarer
Postat av: Diana

Så fin blogg du har! Besök gärna min! =) Just nu pågår det en tävling, "modell för en dag" där du kan vinna en modellfotografering av en fotograf! Delta gärna! =) // Diana

2009-02-08 @ 15:06:22
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: HDR-fotografen

Vad jag inte förstår är att 1500 sökte till melodifestivalen, och så dyker sådana upp som af Ugglas.

2009-02-10 @ 11:58:58
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0