5 veckor kvar till Spanien!

Efter en brabrabra helg är jag en rosa plattång rikare, jag vet vilken buss som går till Bäckebol, och jag längtar hysteriskt till Spanien. Denna finfina söndagen har jag spenderat på stan med världens bästa Freja, vi drack te på Ljungblads och pratade om Spanien. Vi rotade igenom rean på Lindex och fann oss lite smått och gott. För min del blev det små hårsnoddar och en kajal från Nivea för 9,50:- styck! Freja köpte världens snyggaste gråa kofta, den är världens snyggaste bara för att jag köpte en likadan fast svart i fredags! :)

Nu ska jag leta bra budget hotell i Bilbao och om en halvtimme är det Privileged på kanal5!

Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0