Baz Luhrmann - Red Curtain Triology

Freja fick ett presentkort i akvarell på bio, testund, promenad, fika och utflykt med mig som sällskap och såpbubblor i present. Hade en otroligt trevlig kväll hos henne. Och nu har jag sett Twilight, och han är snygg, usch vad snygg han är, jobbigt snygg är han, usch, eller jaa... Men nu sitter jag här, pigg som en lärka och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men jag har herr Wainwright inpluggad i öronen och sitter och små-ler för mig själv.

En sak jag har insett att jag verkligen, verkligen, verkligen vill ha är Baz Luhrmann - boxen som innehåller Moulin Rouge!, Romeo + Juliet och Strictly Ballroom. Jag vill ha den så det skriker om det! Jag vill ha den två miljoner gånger mer än såhär
I----------------------------------------mycket----------------------------------------I.




Kramkalas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, han är nästan för snygg! Man vet liksom inte riktigt vart man ska ta vägen...

2009-04-22 @ 21:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0