"Hallonbuskar, hallonbuskar, hela vägen hallonbuskar...

...ser jag när jag blundar och nånstans där så blev jag den jag är nu!"

Min värld var inte så vattentät som jag trodde att den var. Jag skrev två sidor och sen åt jag frukost och insåg att jag hellre går ut och rensar hallonbuskarna i det fina vädret. Så nu hoppas jag på finafina hallon till min födelsedag den 25:e juli. När jag ändå höll på rensade jag lite i kanten av våran tomt. Sen sa jag till mamma att vi borde elda upp alla kvistar och vips så var vi så uppe i eldningen att vi klippte gamla hallonbuskar inne på grannens tomt. Sicken tur att det bara är vi som ser bortklippningen... !

Nej, nu ska jag planera min vecka med promenader och träning och städning och läxor.

Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0