Det är så jäkla tråkigt att packa.

I Trimhallen träffade jag morfar som satt där och tränade biceps. Sen blev det bandet, 2 km, rodden 1 km, cykel i 20 minuter, lite benträning och sedan gick vi och hämtade våra saker och cyklade hem igen. Jag, Jessica och en massa pensionärer i trimhallen. Haha!

Det är så svårt att packa för att vara borta i tre nätter, som bekant (eller?) ska ju jag med Anna till hennes pappa i Östergötland över påsk. Och jag vet ju inte om hans hus är varmt eller kallt? Om jag ska ha med mig lakan och hårtork? Egen kudde? Så jag har frågat Anna massamassa dumma frågor. "Jag tar ju med mig schampoo och sånt!" och till svar får jag "Äsch, du kan ju låna mitt om du inte har några speciella krav.". Jag behövde inga kuddar, lakan eller örngott, hårtorken åker med, huset var rätt varmt eftersom att Göran eldar. Jag och Anna har pratat om att jag ska följa med till hennes pappa någon gång sen i femman och nu, 6 år senare sätter vi planen i verket!

Dessutom har våren verkligen kommit till Alingsås nu. Lila krokus och snödroppar i rabatten. Fågelkvitter. Pappa har bytt till sommardäck. Klockan är halv sju och det är fortfarande ljust ute! Häääärligt!

Vi hade så roligt förra våren, "Det osynliga repet". Ack, vad skoj!


Kramkalas.


Kommentarer
Postat av: elsa

ha en jätte bra påsk! :)

Du har en snyggare blogg en vad jag har ju :)

2009-04-07 @ 20:41:12
URL: http://elsatradet.blogg.se/
Postat av: lisa

va grym du är! jag måste seriöst ta tag i mitt tränande nu.

2009-04-07 @ 23:56:26
URL: http://youshinelikeastar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa, ååh jag komemr aldrig glömma det!

Det osynliga repet :D

2009-04-09 @ 10:34:52
URL: http://yevus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0