We're gonna party like it's your birthday...

Imorgon är det försenat födelsedagskalas här i huset.
Jag ska träffa Nadine på Maxi för att inhandla kvällens förnödenheter halv 1 imorgon.
Vilket betyder att jag måste cykla till farmor för att fika, medans pappa och R åker bil...
För sen så cyklar jag därifrån till Maxi och möter Nadde.
Om jag har räknat rätt blir vi 10 stycken. Singstar är det som står på schemat och jag och Nadine som är a bit crazy i Singstar, ska självklart hålla traditionen vid liv och sjunga lite innan gästerna kommer.

Vi bjuder på tacos, cheesecakemuffins, brownies och två andra muffinssorter!

Men först är det en dag i skolan som gäller.
Teckenspråk, Matte, Engelska, Lunch, Historia, Matte
Sen ska jag hem och baka och städa och plocka.

Mitt gröna te väntar på mig!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0