Vulgära gentlemän.

Försöker få min bror att sjunga singstar med mig det är inte så värst lyckat. Han sitter bara där och ugglar vid sin dator. Stackarn...

Det är äckligt fint väder ute, jag skulle faktiskt helst se att det var regn idag, så jag inte behöver ha dåligt samvete för att jag sitter inomhus. Men nu är det såhär att jag verkligen inte orkar idag. Ska nog koka lite vatten, dricka mitt nya te som jag fick av Jessica igår (New York hette det fyi.), krypa ner i sängen och titta på "En officer och en gentleman". Freja sa igår att den inte var som hon hade föreställt sig utan den var med vulgär. Så ja, vi får se vad min åsikt på den punkten är.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0