Jag vill ha ny parfym, igen!

Jag var rätt så trött när jag cyklade den långa vägen hem från skolan. Och ja, den är lång, typ andra-sidan-stan-lång, men då är det ju tur att jag bor i en liten stad där det är cykelavståd till exakt allt. Men jag var trött och jag cyklade. Tittar upp i himlen och tycker att jag ser en flygande bil. Det är inte så ofta man gör det, Tillbaka till framtiden och Harry Potter, släng er i väggen liksom. Se tittade jag igen och insåg att det var en fågel med någonting i munnen näbben. Behöver jag säga att jag faktiskt var sjukt trött, dessutom var det ett väldigt starkt solljus och jag kisade. Egentligen undrar jag varför jag tittade upp i himlen överhuvudtaget...

En annan sak som jag faktiskt kommit underfund med är att Escadas nya parfym luktar som en hel underbar chokladkartong. En Alladin elle nej, Paradis eller Guylian (Sådana där snäckor med noguat i, från Belgien...). Jaja, strunt i vilken chokladkartong det är, den luktar iallafall som en sådan.

nowsmellthis.blogharbor.com står det såhär:

"Incredible Me is a vanillic oriental with notes of clementine, honeysuckle, orchid, tiramisú, vanilla and sandalwood."

Och jag som är en sådan underbar människa och hjälper alla i nöd, översätter jag ordagrannt åt dig som inte kan eller är för lat för att orka läsa engelska.

"Fantastiska Jag (Incredible Me) är en vaniljiskt orientalisk med noter av clementin, kaprifol, orchidé, tiramisu, vanilj och sandelträ"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0