Nu ska jag blogga recept!

Tänkte ge mig på att virka förut. Men fingrarna, hjärnan och kreativiteten sa blankt "Nej, vi blir frustrerade!" så jag la virknålen och det rosa garnet i lådan på mitt nattduksbord och fortsatte titta på "My moms new boyfriend", som var sjukligt dålig.

Jag har funderat mycket idag.

Jag kanske ska ta och...
...färga min bruna klänning, som jag köpte på Treboli i San Sebastian för £27, svart.
...börja blogga om mat.
...leta efter engelskt porslin när vi (Min mamma och jag) är på loppis.
...strunta i det där med matbloggningen.
...slå till på en Ipod.
...satsa på det där med matblogg.
...sluta fundera så mycket och göra verklighet av allt jag funderar på istället.

Puss och kram
Jag ska leta goda smoothie recept, eller recept på chokladsås som smakar precis som den på Donken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0