Nu är det snart min tur

Amanda läser också! :) Jippie!

Hon är dessutom bjuden på mitt och Naddes födelsedagskalas.
Vi bjuder på middag, muffinsbuffé och Singstar i mängder!
Men än är det inte kalas.

Först är det söndag och en hel skolvecka kvar.
Jag känner att förkylningen har blivit värre och min hals smärtar på morgonen.
Jag sover med öppet fönster för jag har fått för mig att det är bra. Jag älskar att vakna med kall näsa! :)
Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu. På måndag är det klassfoto, tisdag är det viktig information inför jobbet, torsdag ska jag handla och baka med Nadde och på fredag är det kalas. Veckan därpå har jag inte heller tid. Då är det prov i Naturkunskap och mammas födelsedag. Sen den 2/10 är det ännu en gång viktig information inför jobbet och den 3/10-5/10 jobbar jag... Jag kan inte bli sjuk förrän i mitten på november!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0