Loppis och kattor

Jag ska liksom börja jobba på fredag. Det känns så fel att jag ska jobba, men ändå känns det så himla bra att Pagrotsky gör kullerbyttor i cykelkorgen liksom!

Men om vi nu växlar tills idag.
Jag ställde klockan för 7:e gången i rad. Mamma och jag körde sedan iväg på loppis.
1 gult paraply för en tia, en helt ny mandelkvarn och en oval bakform för 25:-, 4 små kokböcker från 50 & 60-talet och Myggans Nöjeslexikon för 25:-. Perfekt! Men det var jobbigt trångt. Jobbigt, jobbigt trångt, folk överallt som hängde, klängde och knuffades.

Sen blev det en promenad, tittade på löv och hade kall näsa.
Kastade ekollon och hälsade på hos en katt, sjukt söt katt dessutom med alldeles för många klor.
Jag ska sno en bild på pisse missen av mamma sedan! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0