Jag kanske ska satsa på hemmafru?

Nej, jag ska slänga ihop ett gäng Drömmar, hänga upp tvätten och ta en dusch.
Jag låter som en hemmafru. Baka småkakor och bjuda grannarna på, hänga upp min tvätt på linor i trädgården och sitta i ett badkar med guldtassar fyllt med bubblor och skrubba mina ben.
Vad mysigt men nej. Jag ska fira mammas födelsedag på lördag. (Vaddå jag? Helt ensam lullar jag omkring, dricker kaffe ur en fin liten kopp som rymmer typ 2 matskedar kaffe som jag sedan toppar med en hel sats Drömmar och en megastor tårta. Nej, Vi ska fira mammas födelsedag och morfars också för den delen!) Så jag ska göra tårta på lördag och kakor idag.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lis

Åh jag vill också baka kakor. Mums!

Ha en bra dag med din mamma:)

2008-09-26 @ 09:57:51
URL: http://youshinelikeastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0