Iklädd tuss...

Jag kom hem och fick en lätt uppenbarelse. Mitt Historia B-prov är avklarat,godkänt vet jag inte om det är men det är iallafall avklarat. Det spöregnade efter, och iochförsig under provet också men det är inte relevant just nu, så när jag kom ut tänkte jag att det kanske inte är någon idé att torka av sadeln, byxorna kommer ändå vara lita blöta fram som bak när jag kommer hem. Och mycket riktigt, det var regnvatten överallt på mig. Så jag rostade lite kokos och solrosfrön, hällde på min yoghurt och log inombords för att det var så gott. Det var alltså här uppenbarelsen kom in... Den rostade kokosen i vaniljyoghurten. Mmmm... Marabou!


Jag, iförd tuss.

Bilden är till för bildfattigheten här på bloggen.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0