Trevliga promenader och krampande vader

Efter en tre timmars promenad med Jacob och 15 minuters promenad med Ellie, vaknade jag tre gånger i natt av att min vad krampade! Extremt obehagligt och smärtsamt!  Men promenaderna var sjukt trevliga! :)
Jag hade så ont i vaden när jag vaknade att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, jag ska ju iväg och städa! Så jag ringde och beklagade mig hos mamma som sa att jag ska ta en ipren och smörja in vaden med Voltaren. Så det gjorde jag, och i brist på Voltaren fick det bli någon AloeVera grej. Men det känns bättre nu! :D

Nej, jag ska sminka mig. Ta på mig bästa städ-kläderna och sticka!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mammor vet bäst! Glöm inte det lilla gris. 3 timmars promenad med pojkar gör ont! ;o)



Pussar på dig...

2008-11-01 @ 13:49:50
URL: http://www.loppanpaberget.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jaa underbar :) Fast jag har än sålänge bara sett Rocky Horror på teater, väntar otåligt på att få se original filmen!

2008-11-02 @ 13:08:09
URL: http://youshinelikeastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0