Nu ska jag bli fotograf!

Jag vill kunna vad alla andra redan kan.
Jag vill kunna orka lägga upp bilder här, först och främst behöver jag lära mig fotografera, men det är inte relevant just nu. Även om jag väldigt får höra "Allting är relativt, Evelina!" från båda mina föräldrar, dom är ju skilda och pratar ju inte särskilt ofta med varandra så dom kan ju liksom inte ha kommit överrens med varandra om att alltid säga det till mig. Det kanske bara är så att allting är relativt. Jag vet ju knappt vad det betyder...

Nej, jag spårade ur nu. Jag ska lägga upp fler bilder.
Och lära mig fotografera. Och ta reda på vad "relativt" betyder.

En spanienbild fick det bli som start...


Lucas och jag var på Grafitti-runda i Hondarribia.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0