Lyxfrukost!

Då var den dagen över. Matteprov, första dagen på jobbet. Usch eller ja.
Ska strax gå och lägga mig i min sköna säng, få av mig långkalsongerna och krypa in i pyjamasen! Mys.

Imorgon har jag sovmorgon för första gången på 2 veckor! :D
Sen har jag beställt "lyxig"-frukost av pappa imorgon. Olika frallor och lite sådär extra som man aldrig äter annars!
Har jag tur har han redan varit och handlat innan jag vaknar!

Puss och kram

Jobbet var väldigt roligt iallfall, trött som få men glad!

Kommentarer
Postat av: Eva

Godmorgon lilla grisen, hoppas du fått din skönhetssömn. Hoppas allt gått bra i tältet, med pengar och kameror och allt.

Vi hörs! Kramar Mamsen

2008-10-05 @ 11:03:35
URL: http://www.loppanpaberget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0