Lights in Alingsås

Det var otroligt segt och folktomt i Paviljongen igårkväll.
Jag och Angelica gjorde vårat bästa för att få tiden att gå genom nya ideér och prat. Köpte kaffe av Jeppe i cafeét och sen såg vi att det var en skylt som hade lossnat från sin hållare så vi sprang ut och hämtade en stege för att ha någonting att göra.

Idag är jag ledig, inget jobb, men självklart Lights in Alingsås. Jag ska ta med mig Anna ut på slingan, ska till Paviljongen och skriva upp några telefonnummer först bara.

Här "http://www.alingsas.se/ljus/sverige/main04_sv/indexlight.htm" finns en osynlig länk. Bara för att informera om vad det är jag pratar om hela tiden...

Dessutom fick vi den ultimata uppgiften på Kulturhistorian!
Ta reda på massor av information om Lights in Alingsås och även tillföra egna åsikter!
Världens mest bästa uppgift! :) Såklart!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

men vad SPÄNNANDE!! Tänk om det är den porten? När jag läste det Du skrivit kändes det lite som att jag kände igen porten... men jag minns inte så väl hur det såg ut i filmen mer än jag avundades henne hennes lägenhet! :-)

2008-10-07 @ 18:49:59
URL: http://www.undersolen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0