KitchenAid, precis som Leila!

Om du någon gång ska ge mig en riktigt snygg och fin present, så finns det bara en sak som skulle göra mig överlycklig!!!

En rosa KitchenAid!

Den är så snygg, så snygg att man måste titta på den hela tiden om man äger en.
Just nu kostar den bara 2190:-, kanske ska köpa en sån istället för en Ipod??

Seriöst, hur coolt vore inte det att köpa en Kitchen Aid istället för en Ipod?
Men, man måste iochförsig bo i USA, för dom skickar inte utomlands...

Men visst är den snygg!?



Så snygg att det gör ont! Tänk om jag skulle ha en sån här, fick jag välja mellan denna och en Ipod hade jag lätt valt denna!!

Leila har en ljusgrön tror jag, men den rosa är så sjukt mycket snyggare!



Men, hej, hur många "snygg" fick jag med i detta inlägget?
6st...


Ha det snyggt! :P
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0