Jag hatar åska!

Sitter här i min ensamhet, far och bror är på Frölunda - Ottawa i Göteborg och jag har varit på VIP-visning nere i stan.
Utanför fönstret åskar det och jag förstår inte ett skit av matten. Usch.

Imorgon är det skola mellan 8-15 och sedan måste jag skynda mig till stan för att hämta jacka och inhandla tjocka strumpbyxor att ha under jeansen i Paviljongen. Tuggummi ska jag också köpa. Sen får jag rejsa hem och äta innan jag rejsar tillbaka till stan för att börja jobba 16:30. Det blir tajt...

Nu känner jag att jag behöver stänga av datorn, göra en kopp te och fundera lite på matten medans jag lyssnar på regnet och åskan som mullrar.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0