Torsdag, 10/7 - Nu ar jag framme!

Har nu varit framme i en sisadar 34 timmar.
Har hur roligt som helst och har hunnit med ett spinningpass. Pafrestande och trakigt men valbehovligt. :)

Ena axeln ar rod aktig. Med mer farg an vad jag hade igar. Har kopt nya flipflop dessutom, med rosa blommor pa.

Sen till vadret, med tanke pa den roda axeln sa ar vadret perfecto!
25-28 *c, och sol, men med lite moln. Har spenderat formiddagen pa stranden, sen mellan 12-16 var det siesta, jag och Helena akte till en sportaffar for flipflopens skull. Mycket lattare att ha flipflop pa en sandstrand an att ha mina Roots-tofflor. Sen var det ivag till spinningen och sen hem igen for middag.

Imorgon borjar mina spanska lektioner. 10:15 ska jag infinna mig pa Win Win, Helenas engelskaskola, for att fa lektioner av Carmen. En timma senare kor denna Carmen mig till stranden sa jag kan ta mig ett dopp och traffa Lucas, Clara, Helena och Olatz.

Jag sover i en rosa vaningsang. En bred vaningsang dessutom!! Pa vaggarna flyger alvor och sma faglar och ovanfor huvudkudden star det "SOV GOTT". Jag har fatt en garderob, tva hyllor i bokhyllan och en hylla i badrummet. Men sen har jag ju eget rum dessutom.

Jag ringer i helgen!!

Puss och Kram :)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej lilla grisen! Sååå skönt att höra att allt är bra. Det låter som du lever värsta lyxlivet.

Louis Viton släng dig i väggen! ;o)

Jag är så tacksam att du förgyller min vardag med dina rapporter. Mysigt att läsa.

Nu har jag bara en vecka kvar till min semester och det skall bli skönt.

Ser fram emot fortsatt läsning och att få se lite bilder.



Älskar dig lilla gumman!

Kram Mamma



2008-07-11 @ 09:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0