Torsdag, 17/7

Antligen kommer bilderna du har vantat pa mamma.

Ikvall ar det spinning som galler igen. jag fasar inte lika mycket for det idag som i tisdags, men visst tar det emot...
Innan spinningen ska vi till Miramar och bada.

Till Lunch idag blev det Tacos. Dom tyckte det var gott som tur var. Och hade aldrig atit det forut!!

Lucas och utsikten! :)
Lucas, nar vi var uppe i bergen i sondags!
Hondarribia och Henday nedanfor. Gransen mellan Frankrike och Spanien gar dar vattnet gar in i landet eller ut i havet. Valj sjalv.


Utsikten fran mitt sovrum. :)
Utsikten fran mitt sovrum! Havet!

Lucas och Clara! :)
Lucas band fast Clara vid en stolpe nar vi var och at oliver pa en bar.

Pa promenad med Helena och Olatz!
Pa promenad med Helena och Olatz. Hustaken ar Hondarribia och Det grona i bakgrunden ar Frankrike.

Nu ska jag ga och se vad som hander nere i vardagsrummet! :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej min spanska gris.

Oj, så härligt det ser ut! Vilken utsikt!

Söta ungar också för den delen. Såg att en viss dam hade en ny klänning. Kul att den passade.

Känns ju inte som om du skulle kunna ha det bättre än du har det just nu.

Fick SMS från Rasse idag, dom åker visst till Spanien i morgon.

F & S har spinning, kollade hemsidan. Tål att tänkas på. Det är ju mycket billigare än gymen, tror jag.

Nä nu skall jag Wii:a lite med Johan. Han håller just nu på att rocka.



Pussar och kramar Mamma

2008-07-17 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0