Söndag, 6/7

Idag är det söndag. Visst jag är ledig imorgon men söndagar käns fortfarande inklämda och fel.

Det är iallafall födelsedagskalas för mig och E idag. Det känns ju bra.
Mindre bra är det att jag har varit vaken sen 6:48...

Jag måste börja förbereda mig inför Spanien nu. Visst, jag har förberett mig i typ 100 dagar och lite till men nu börjar det ju bli på riktigt... Imorgon måste jag ha fixat allt jag ska ha med mig från mamma för på tisdag åker jag till pappa.

Det regnar här. Regn. Det är ett så vanligt ord.

Det regnar. Nu regnar det igen. Regnar det ute?
Har det regnat? Ska det regna imorgon?
Det regnade förra sommaren också. Det är en regnig sommar vi har.
Men nej, regnar det? Jag vill inte att det ska regna? Åh, vad härligt med lite regn!
Men vilken tur tur ni hade med vädret, här regnar det minsann!
Jag är så trött på allt jävla regn, jag ska emigrera. Vad bra med lite regn så att all växtlighet inte torkar och försvinner.
Mamma, det regnar! Kan det inte sluta regna nu? Jag vill inte att det ska regna när jag cyklar till jobbet.

Ja, här i Alingsås regnar det minsann!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kluvna känslor gentemot regn?XD

2008-08-20 @ 12:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0