Måndag, 7/7

Idag är dagen med stort P.
PACKNINGSDAGEN!

Jag ska städa och plocka i ordning, slänga lakan och annat i tvätten.
När allt är rent och iordning gjort ska jag lägga kläder som jag ska ha med mig i högar på sängen.
Jag ska packa necessär. Fixa musik, då måste jag välja med omsorg för jag kan inte byta musik på tre veckor.
Men jag tar med mig två telefoner. En som går att ringa på och en som inte går att ringa på. Men två musikmobiler.
Jag hoppas verkligen att jäkla Telia kan låsa upp min W810i idag efter som att det blir lite knapert med tid omöjligt om jag ska vänta på en ny kod som tar 4 dagar att fixa. Dom har redan sabbat det två gånger så nu är det tredje gången gillt!
Annars får jag ta min nuvarande Nokia 5300 och ha som "ringtelefon". Skulle ju vilja ha Sony Ericssonen... Usch.

Mamma och jag gick igenom badrummet efter små reseförpackningar och små flaskor igår. Våtservetter, näsdukar, skavsårstejp, plåster. Alvedon, Ipren, Postafen. Min necessär är knökfull.

Jag tror dessutom att jag har bestämt mig för vilken bok jag ska ha med mig.
Det blir troligen "En Geishas Memoarer".

Nej, jag skulle ju städa.

Viktigast är ändå att denna udda lilla figur följer med mig.

Mamma Mu och Kråkan! :D

Min gosedjurs version av Kråkan!

"Jag får vingslag!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0