Jamie Meyer är tydligen rätt extremt känd.

Tänk om man kunde ha sån tur att det bara rasslar till med kommentarer.
En länk här eller där. Det hade suttit fint! :)

Idag snöade det här i Alingsås. Brandlarmet gick på Alströmer och jag bakade scones med Anna.

Om vi nu fokuserar på imorgon så hoppas vi, jag och A, på att inte bli utslängda från A-hallen imorgon.
Det är nämligen Luciadans för Nolhagaskolans elever och vi vill så gärna vara med! Visst, vi slutade för ett och ett halvt år sedan, but still... Det var höjdpunkten på året, Luciadansen. 

Efter scones-baket googlade jag och Anna: Jamie Meyer

Då, 2003:


Och nu liksom, nu har killen gått och vunnit "Best Singer/Songwriter of the Year, Los Angeles Music Awards 2008"
Vi fick en lätt chock, vi trodde att han skulle typ jobba i en skoaffär på Avenyn i Götet. Men ack så fel vi hade.

http://www.jamiemeyer.net

Kramkalas.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har en skiva med honom någonstans. Men så dålig är han inte, fast ja trodde han blivit kidnappad av utomjordingar eller något. har inte hört något av honom på flera år.

2008-12-12 @ 11:43:15
URL: http://elinisideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0