2008 à la Hello Euphoria

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började tvåan på gymnasiet, fick ett riktigt jobb under en månad, åkte helt ensam till Spanien, klarade av att checka ut och in på Kastrup, gick på spinning, blev stoppad i säkerhetskontrollen.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, som vanligt.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.


5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Frankrike och Spanien.


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ett jobb som varar längre än en månad, bättre betyg, mindre midjemått.


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
9 juli (Spanien), 30 juli (Hem från Spanien), 21 november (Miss Li-konsert)


8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag fick Lights-jobbet och att jag var tre veckor i Spanien utan att gråta en enda gång.


9. Största misstaget?
Kommer jag inte på just nu.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkylningar, hosta, yrsel.


11. Bästa köpet?
Ipoden (som jag iof fick av pappa)


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och smink/parfym


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Miss Li-konserten, Spanien, Jobbet.


14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
I kissed a girl, Viva la Vida och hela Astrid Lindgrens Värld-skivan.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare. Men det går i perioder.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Planerat.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat, varit arg, ätit onyttigheter.


18. Hur tillbringar du julen?
Med pappa, lillebror, farmor och farfar på julafton.
Med mamma, lillebror, plastpappa, plastsyskon, mormor, morfar...


19. Blev du kär i år?
Inte kär kär men lite lätt kär.


20. Hur många one night stands?
0


21. Favoritprogram på TV?
Dansbandskampen, Grey's, Gossip Girl


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jo, det gör jag. Och jag stör mig på EXTREMT många.


23. Bästa boken du läste i år?
Pojken som kallades Det och Ps. Jag älskar dig.


24. Största musikaliska upptäckten?
Lars Winnerbäck, Melissa Horn, Miss Li, Daniel Powter och Mamma Mia!


25. Något du önskade dig och fick?
Ipoden, åka till Spanien, biljetterna till Spanien.


26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja.


27. Årets bästa film?
Mamma Mia!


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag var och hejade på Lucas, Clara och Olatz när dom hade tävlingar i Tintinklubben, sedan satte vi oss i bilen och körde över till Frankrike där vi åt lunch och doppade tårna i havet och kollade på snygga surfkillar.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag hade gått ner till min delmålsvikt.


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Glad, enkel och koftor.


31. Vad fick dig att må bra?
Spanien, något at se fram emot.


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Matty i Zebrahead, Gabriel Macht


33. Vem saknade du?
Lucas, Clara, Olatz, Helena, Josema, Jessica.


34. De bästa nya människorna du träffade?
Richard och Jakob.


35. Betyg för 2008?
6 av 10.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Matty & Gabriel, gaaaad, sexybois! hehe :D

2008-12-21 @ 12:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0