Rekord!!!

8 kommentarer på ett inlägg är rekord för min del.

Om en sisådär 30 minuter bär det av upp till mamma för att fira jul igen, med henne, lillebror, mormor och morfar, plastpappa, plastsyskon, plastfarföräldrar. En plastig jul helt enkelt.

Gårdagen var helt okej. Inte världens bästa som jag sa men helt okej. Farmor klagade på att jag hade färgat håret, hon klagade nästan på allt iochförsig. Vi åt och öppnade paket, vid åtta var det bara jag, pappa och lillebror kvar så vi såg "Tomten är far till alla barnen" och sen så kröp jag upp i sängen med pappas laptop och såg på One Tree Hill som jag fick i julklapp, pappa tittade på Formel1 repriser och lillebror höll till vid datorn. 

Och nu sitter jag här osminkad med min nya luvtröja och väntar på att bli skjutsad till mamma.

Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0