Misslyckade Mintkyssar.

Jag firade första dagen på jullovet med ceasarsallad och julmust innan jag och mamma gjorde stan. Köpte sista julklappen och passade även på att köpa lite tidiga julklappar till mig själv, en blus av svart spets, ett linne och två koftor fick följa med mig hem. Och vi trivs mycket bra tillsammans måste jag påpeka. Sen bar det av hemåt och vid 20:30 slockande jag av ren utmattning.

Idag köpte jag eget julgranspynt för första gången. Det blev 6 stycken ljuspistagegröna glaskulor för 49.50:-

Så dagen har haft mycket att bjuda på, ett besök på loppis, blomsterlandet och Ica Maxi, jag har bakat Pepparkaksbiscotti och gjort misslyckade Mintkyssar som förmodligen aldrig kommer att stelna. Grattis till fröken von Oldenskiöld. Och i nästa avsnitt får vi höra hur det gick när hon skulle baka sina egna favoriter: Cupcakes.

Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0