My name is IKEA!

Idag var det Kållered för hela slanten!

IKEA blev av med 2 muffinsplåtar, 1 huvudkudde, 2 trasmattor och 2 innerkuddar bland annat.
Det två sistnämnda ska jag pyssla med, trasmattorna för 15:- styck ska bli kuddfodral. Det kommer bli härligt tunga kuddar i fina färger. Köpte även en rosa filt med rosor på på Rusta. På Lindex hittade jag en kofta, svart, vad förvånande!?
Från Kicks fick jag med mig en True Match-foundation, min gamla har torkat under sommaren. Visserligen var den slut men den var fortfarande torr.

Till helgen hade jag och Ellie planerat middag och film. Sen blev jag bjude på grillkväll hos Jess på lördag.
But, I have to turn down both. Vi ska ut och sova husvagn. Det ska bli fint väder och jag kan lika gärna ligga där på en filt som här på en filt. Dessutom kommer vi iväg en sista gång innan skolan börjar.

Det är inte så att det ska bli jobbigt att börja skolan. Det är bara så att det är jobbigt att sommarlovet är slut.
Det ska bli roligt att börja igen. Det är ju ändå tvåan vi snackar om här!

Imorgon hoppas jag att min bok har kommit så vi kan åka och hämta den.
Då blir det nog ett recept där och sen blir det kanelbullar i muffinsformarna vi köpte idag!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska oxå till IKEA snart^^ Det ska bli roligt att börja skolan, tycker jag med. Men inte av den anledninen att vi ska börja 2:an

2008-08-20 @ 11:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0